Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
by-elyana.over-blog.com

mi-e dor...

23 Juin 2015 , Rédigé par Elyana Publié dans #Into My World, #great people & cool places, #Music&Life

mi-e dor...
"If you remember me, then I don't care if everyone else forgets."- Haruki Murakami
Cel mai mult mi-e dor de clipele in care taceam.
Jumatate treji, jumatate adormiti. Jumatate acolo, jumatate decupati de peisaj. Doua holograme fara harta, ratacind printre oameni.
Mi-ar fi placut sa te cunosc pe cand eram doar un copil, ti-as fi scris versuri, m-as fi pierdut in retorica, as fi facut gesturi mari, m-as fi agatat mai strans de trupul tau. Ti-as fi spus sa nu ma lasi sa plec....
M-ai fi invatat cum sa ma privesc in oglinda cu ochii tai care ma vad frumoasa. M-ai fi facut sa ma abandonez cu totul promisiunilor tale, sa ma bucur nebuneste de fiecare cuvant al tau care mi-ar fi spus cum ma iubesti in delir.... 
Dar, cand ne-am cunoscut noi...era tarziu! Pentru poezie, pentru gesturi mari, pentru cuvinte....
Azi, cel mai mult mi-e dor de clipele in care taceam si ma pierdeam in bratele tale...
 
 
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article