Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
by-elyana.over-blog.com

perfect. pentru mine.

10 Décembre 2015 , Rédigé par Elyana Publié dans #Into My World, #Guilty Pleasures

perfect. pentru mine.
Nu sunt perfecta. Nu cred in perfectiune. Nu cred in oameni perfecti. Nu cred in perfectiunea trasaturilor fizice si nici in ipostazele umane perfecte.
Doar pe tine te vreau perfect. Perfect pentru mine!
Vreau sa-mi transformi viata. Fa-ma sa-mi amintesc viata inainte de tine - inainte de noi. 
Trecutul e puternic dar nu trebuie sa ma defineasca. N-o sa las sa se intample asta.
Fii tot ce n-a fost el. Fii toate lucrurile bune care a fost....
Asculta-mi sperantele si ajuta-ma sa construiesc vise diin care sa nu pleci niciodata.
Convinge-ma ca-s la fel de frumoasa pe cat imi spui ca sunt.
Linisteste-ma cand sunt agitata, neincrezatoare, suparata, nesigura.
Tine-ma de mana cand merg la doctor. Joaca-te in parul meu inainte sa adorm.
Surprinde-ma. NU, uita asta!!! Sa nu ma surprinzi. Fii fiabil, de incredere si ..total nesurprinzator.
Saruta-ma. Fara motive ascunse, fara intentii, doar saruta-ma.
Promite-mi ca n-o sa ma ranesti niciodata.
Tine-ti promisiunile.
Spune-mi ca esti nebun dupa mine. Repeta-mi ca nu poti trai fara mine pana n-o sa mai am nici o indoiala.
Fii perfect. Perfect pentru mine.
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
M
Depun mărturie despre DR WALE. marele Herborist, el are vindecarea pentru tot felul de boli, mi-a vindecat virusul herpes simplex, deși am trecut prin diferite site-uri web. vindecă de ce oamenii încă suferă de asta? M-am gândit la asta, apoi îl contactez pe DR WALE prin WhatsApp, mi-a răspuns WhatsApp și îi explic situația și durerile. mi-a cerut niște informații despre mine, apoi i-am trimis la el, el l-a pregătit (vindeca) și mi le-a trimis prin UPS Courier Service pentru livrare, mi-a dat detaliile la Biroul de curierat, mi-au spus că 3-4 zile am voi primi coletul și am luat medicamentul așa cum mi-a fost prescris de el și m-am dus la control 2 săptămâni după terminarea medicamentului, am fost testat pentru virusul herpes simplex negativ, dacă sunteți pacient cu virus herpes simplex, faceți-mi o favoare contactându-l și Asigur pe oricine o suferă, problema ta nu va rămâne niciodată aceeași, iar tu vei fi vindecat. îți voi rămâne vreodată recunoscător, domnule, într-adevăr, o muncă măreață pe care ai făcut-o pentru mine. Când îl contactați, asigurați-vă că îi spuneți că vă trimit .. contactați-l prin WhatsApp la +2347054019402
Répondre
J
Soțul meu plănuia să divorțeze de mine, spunând că s-a săturat de uniunea noastră, am fost surprins pentru că asta a venit dintr-o dată și instinctul meu mi-a spus că ceva nu merge bine, am aflat mai târziu că soțul meu are o femeie afară, l-am întrebat despre asta , s-a enervat foarte tare și a spus că de aceea vrea să divorțăm, a plecat de acasă timp de 6 luni când am văzut contactul doctorului Ajayi, vrăjitorul, o femeie mi-a explicat cum a putut să rămână însărcinată și să aibă un copil propriu cu un medicament pe bază de plante după 9 ani de căsătorie, i-am luat contactul și i-am explicat situația cu soțul meu, mi-a spus că soțul meu a fost manipulat de o forță întunecată, mi-a spus câteva lucruri de făcut și să-mi fac o vrajă, după șapte zile de vrăjeală soțul meu a venit acasă și a rupt hârtia de divorț, acum trăim fericiți, mulțumită dr. Ajayi. Nu vă rușinați de problemele dvs., căutați ajutor și rezolvați-l. Viber / Whatsapp: +2347084887094
Répondre
S
Mulțumită unui om grozav numit dr Ajayi, am reușit să-mi recâștig soțul după 3 ani de separare, prietena mea, Georgette, mi-a prezentat-o pentru că a ajutat-o să obțină un loc de muncă bine plătit cu puterile sale ancestrale care i-au fost transmise de către strămoși. dacă aveți nevoie de ajutorul unui jucător de vrajă cu orice problemă vă recomandăm, vă recomandăm să îl contactați pe Dr. Ajayi, jucătorul de vrajă pe Whatsapp: +2347084887094
Répondre
Y
ai nevoie de ajutorul unui jucător de vrăji pentru ceva care îți deranjează viața? Dr. Ajayi, vrajitorul de putere, este omul potrivit pentru tine, el este motivul pentru care viața mea este plină de bucurie. Am fost căsătorit timp de 5 ani, dar soțul meu a spus că vrea să divorțeze, așa că l-am contactat pe Dr. Ajayi când i-am văzut numărul online. I-am spus problema mea și el m-a făcut să înțeleg că soțul meu nu este el însuși că o doamnă manipulează comportamentul său pentru că vrea să divorțăm, puternicul jucător de vrajă Dr Ajayi mi-a pregătit un farmec și în termen de 3 zile soțul meu renunță la divorț și de atunci ducem o viață prosperă. Dacă aveți o problemă similară cu mine sau orice alt lucru pentru care doriți ajutor. contactați lanțul de vrajă pe Whatsapp sau Viber: +2347084887094
Répondre
N
Datorită unui puternic turnător de vrăji numit dr. Ajayi, după 4 ani de separare am reușit să mă împac cu soțul meu, nu cred niciodată că ne vom întoarce vreodată împreună, dar când l-am întâlnit pe Dr. Ajayi, el m-a făcut să realizez că nimic nu este imposibil, am decis să-i încerc. , I-am spus doctorului Ajayi despre soțul meu și despre alte lucruri necesare pe care trebuie să le știe pentru ca soțul meu să se întoarcă, mi-a spus lucruri de făcut și i-am urmat instrucțiunile, după o săptămână de vrăjire de dragoste, am fost chemat de soțul meu iar el cerșea să se întoarcă acasă. de atunci căsnicia noastră a înflorit și suntem în pace. Dacă aveți nevoie de ajutorul unui expert pentru orice fel de problemă, contactați dr. Ajayi Email: drajayi1990@gmail.com sau Whatsapp / Viber la +2347084887094 și vei fi cea mai fericită persoană de pe pământ ca mine.
Répondre