Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
by-elyana.over-blog.com

when..

29 Octobre 2016 , Rédigé par Elyana Publié dans #Music&Life, #Into My World, #Guilty Pleasures

Life's a circle, it all comes back around,
So until then...
I'll be waiting for you knowing somehow....

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
S
Am citit câteva dintre mărturiile doctorului Ajayi despre modul în care a ajutat mulți oameni să-și aducă înapoi iubitorii într-o săptămână cu o vrajă de dragoste. Aveam probleme cu iubitul meu, așa că am decis să-l contactez pentru că îmi iubesc foarte mult bărbatul. a plecat de acasă și a spus că nu-l mai interesează relația fără motiv, am fost șocat. L-am contactat pe dr. Ajayi și mi-a spus că iubitul meu va reveni la mine, dr. Ajayi a făcut o vrajă de dragoste și acest lucru l-a făcut pe iubitul meu să deschidă ochii pentru a vedea cât de mult ne iubim și a revenit acasă. În timp ce scriu această mărturie, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. eu și iubitul nostru ducem o viață fericită și dragostea noastră este acum mai puternică decât înainte de a ne despărți. Toate datorită dr. Ajayi pentru munca excesivă pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să mă întorc cu iubitul meu. dacă vă confruntați cu orice problemă și doriți o soluție rapidă, contactați-l pe dr. Ajayi pe sau Viber / Whatsapp: +2347084887094 este un om de încredere.
Répondre
F
Treceam prin iad în relația mea când am dat peste mărturiile doctorului Ajayi, un bărbat binecuvântat spiritual de zeii săi pentru a ajuta oamenii să treacă prin momente grele în relația lor. Logodnicul meu, care suntem împreună de 6 ani, spune brusc că ar trebui să anulăm relația și să mergem pe căi separate, încerc să înțeleg ce se întâmplă, dar nu pot înțelege, așa că am scris doctorul Ajayi și am discutat problema mea cu el, a întrebat el mi-au cerut câteva întrebări și mi-a spus soluția pentru ca relația mea să înceapă să funcționeze din nou, i-am urmat instrucțiunile și logodnicul meu care a fost separat de mine timp de 4 luni s-a întors cerșind spunând că nu știe ce i-a venit. Mulțumită Marelui om spiritual, Dr. Ajayi, suntem fericiți căsătoriți cu o stare financiară îmbunătățită. contactați astăzi dr Ajayi dacă vă confruntați cu orice problemă de viață și aveți o soluție durabilă. SAU numărul Whatsapp / Viber: +2347084887094
Répondre
R
Am fost în lacrimi timp de 4 săptămâni, deoarece soțul meu a spus că vrea un divorț, că am fost atât de confuz și de suflet. Până într-o zi foarte bună, când am auzit de dr. Ajayi, am citit câteva mărturii pe site-ul său despre cum a reușit să reconcilieze relațiile rupte, așa că am decis să încerc. L-am contactat și mi-a spus lucruri care trebuiau făcute pentru ca el să vrajească, la început mă gândeam dacă ar trebui să o fac și m-am hotărât să încerc ... am făcut ceea ce Dr. Ajayi vrăjitorul mi-a spus să fac, apoi până la un interval de 7 zile din nicăieri soțul meu care m-a părăsit fără niciun motiv a venit acasă într-o seară și a implorat să mă aibă înapoi, chiar a venit cu fratele său și a pledat pentru iertare. După atâta durere pe care am trecut-o, soțul meu s-a întors încă ... sunt atât de fericit ... toate datorită doctorului Ajayi, îl puteți contacta pentru orice fel de lucruri de vrăji. Cred că te va vedea prin problemele tale de RELAȚIE.<br /> <br /> E-mail: drajayi1990@gmail.com<br /> Viber / Whatsapp: +2347084887094
Répondre
D
Contactați doctorul Ayoola la drayoolasolutionhome@gmail.com dacă doriți să vă recuperați soțul, soția, iubitul și iubita acum și să vă recâștigați fericirea.<br /> <br /> Salut, sunt Doris Laria din Canada. Am experimentat minunile vrăjii dragostei Dr. Ayoola, care au fost răspândite pe internet și în întreaga lume. Cum a ajutat în mod minunat oamenii din întreaga lume să-și restabilească viața de căsătorie și să-și recapete iubitorii pierduți , și, de asemenea, ajuta la câștigarea la loterie. L-am contactat după ce am trecut prin atât de multe mărturii de la oameni diferiți cum a ajutat să-l readucă pe fostul iubit înapoi, i-am povestit despre soțul meu care m-a abandonat acum vreo 10 luni și a plecat de acasă cu tot ce am avut. Dr. Ayoola mi-a spus doar să zâmbească și să aibă odihnă, se va descurca cu totul în doar 24 de ore. După a doua zi, soțul meu m-a sunat, am fost atât de șocat, am primit apelul și nu mi-am putut crede urechile, chiar mă implora să iartă-l și făcând promisiuni la telefon .. S-a întors acasă și mi-a luat și o mașină nouă doar pentru ca el să-mi demonstreze dragostea pentru mine. Am fost atât de fericit și l-am sunat pe Dr. Ayoola și i-am mulțumit, mi-a spus doar să împărtășesc veștile bune din întreaga lume .. Ei bine, dacă aveți nevoie de un jucător de vrăji eficient și real, contactați-l pe Dr. Ayoola Prin e-mail: drayoolasolutionhome@gmail.com sau Sunați sau WhatsApp: +31684065675 și, de asemenea, vedeți mai multe recenzii despre el pe site-ul său https://drayoolasolutionhome.com/
Répondre
C
Aproape am renunțat în viață când soțul meu a spus că vrea divorțul pentru că a fost o surpriză pentru mine, l-am întrebat care este problema, dar el este obosit și al său este interesat de o altă femeie acum, apoi instinctul meu mi-a spus că ceva este greșit cu el pentru că acest lucru este atât de neobișnuit, un prieten mi-a prezentat un bărbat puternic numit Dr. Ajayi, mi-a spus că este persoana care îl aduce pe soțul ei acasă după 2 ani de divorț, am scris vrăjitorul și mi-am explicat situația la el, mi-a spus care este problema și lucrurile care trebuiau făcute pentru ca soțul meu să se răzgândească în legătură cu divorțul, am urmat instrucțiunile doctorului Ajayi și, în două zile, am început să experimentez binele în soțul meu și mi-a spus eu nu vrea divorț, dar vrea să-și petreacă restul vieții cu mine. Dacă întâmpinați orice fel de situație care nu vă place în căsătorie sau relație, contactați-l pe Dr. Ajayi pe numărul său Viber sau Whatsapp +2347084887094 sau prin e-mail: drajayi1990@gmail.com
Répondre