Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
by-elyana.over-blog.com

cine sunt?

25 Janvier 2016 , Rédigé par Elyana Publié dans #Into My World

Pe cand aveam 21 si-un pic de ani, un profesor de la facultate, bun prieten acum, m-a intrebat: tu cine esti?
Am inceput sa-i insir o multime de date, absolut lipsite de importanta, precum nume, prenume, varsta...
Nu, nu ce esti. Cine esti?, a insistat el...
Au trecut vreo douazeci de ani de atunci, si daca astazi m-ar intreba din nou, tot as ezita inainte sa-i raspund.
Sa fi trecut anii degeaba peste mine? Nu cred.
Dar...chiar stiu cine sunt, chiar stiu  care e menirea mea in viata, daca uneori tot ma mai intreb care-i rostul luptelor pe care le duc cu mine zile intregi, cand indoiala isi face loc in sufletul meu, cand greutatea gandurilor e atat de mare incat imi taie rasuflarea si nu-s capabila sa ma misc minute in sir...
Daca, atunci cand cineva drag pleaca din viata mea, inca ma mai intreb, daca, pana la urma, credinta e raspunsul la toate?
Daca, dupa atatia ani si multe si nemeritate <lectii>, inca nu m-am vindecat de naivitatea cu care cred in oameni?
Daca sunt inca zile in care imi doresc sa ma fi bucurat mai mult de ceea ce-am trait si sa fi plans mai putin pentru ceea ce s-a terminat?
Daca, dupa muuuulti ani, imi revine in minte, obsedant, aceeasi intrebare: daca in secunda asta s-ar opri timpul in loc, pentru totdeauna, si as simti doar ceea ce simt acum, mi-ar fi suficient?
Daca inca ma indarjesc sa iubesc fiinte despre care STIU ca nu m-ar iubi vreodata?
 
Si totusi...
 Daca astazi, prietenul meu m-ar intreba din nou cine sunt, i-as spune ca sunt un om atasat profund de familie. Loial.
Un om care incearca sa traiasca eliberat de ambitii, neimpovarat de vanitati.
I-as spune ca sunt un om liber dar, cred cu tarie  in nevoia de a apartine.
I-as spune ca nu mai caut acel drum intre naivitatea de-a iubi totul si nenorocirea de-a nu iubi nimic.
I-as spune ca, EU, azi, sunt omul cel mai dependent de dragoste dintre toti locuitorii planetei.
 Si i-as mai spune si ca, desi doare uneori, cred cu tarie ca iubirea sau lipsa ei este raspunsul tuturor intrebarilor, zbaterilor, suferintelor, bucuriilor din vietile astea mici pe care le ducem cand prin noi, cand in afara noastra.
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
A
LUCRURILE BUNE TREBUIE SĂ SE SPUNĂ DESPRE BUNA PERSOANĂ ȘI ACEASTA PERSOANĂ ESTE DR WALE. Iată o nuvelă. Lucrez cu șeful meu de SIS ani acum. Anul trecut am observat că nu mai era el însuși. Așa că l-am întrebat ce se întâmplă cu el. El s-a deschis către mine și mi-a spus că soția lui acasă aduce mereu un alt bărbat în casa lor și are o aventură cu el, am fost șocat când mi-a spus asta. Pentru că știu că șeful meu a fost un om bun, îl prezint și pe DR WALE, pentru că DR WALE a fost omul care m-a ajutat în timpul greu al căsătoriei mele. Când șeful meu l-a contactat, mi-a spus cauza tuturor, DR WALE i-a spus șefului meu ce trebuie să plătească pentru care șeful meu a plătit pentru ei. DR WALE a pregătit un farmec de vrăji care a făcut-o pe soția mea Boss să-și dea seama de greșeala ei. Așadar, dacă aveți nevoie de ajutor pentru a vă rezolva problemele legate de relații, DR WALE este omul potrivit pentru a contacta. WhatsApp: +2347054019402
Répondre
K
Sunt aici pentru a vorbi despre munca bună a lui DR WALE, am întotdeauna probleme cu întâlnirea cu bărbați de fiecare dată când întâlnesc un bărbat la întâlnire, odată ce vedem după acea zi că omul nu va mai avea interes pentru mine. Toate locurile în care am fost să caut un loc de muncă m-au respins. Așa că mă tot întreb ce se întâmplă cu mine. Abia când l-am întâlnit pe acest mare om numit DR WALE, care m-a ajutat să arunc o vrajă de sacrificiu. De când DR WALE a lansat această vraja pentru mine, lucrurile bune mi-au venit în cale. Birourile la care mi-am prezentat CV-ul mi-au cerut să încep să vin la muncă. Orice om pe care îl întâlnesc acum vrea să afle mai multe lucruri despre mine. Vraja pe care a făcut-o DR WALE pentru mine mi-a adus multe lucruri bune în viața mea. Deci, dacă aveți vreo problemă la locul de muncă sau în relația dvs., DR WALE este persoana potrivită pentru a contacta. Sunați / WhatsApp +2347054019402
Répondre
S
Nu mă imaginez niciodată făcând asta, dar nu am nicio opțiune, deoarece inima mea este plină de bucurie, soțul meu m-a părăsit pe mine și pe copiii mei timp de 2 ani și locuiesc cu o altă femeie, îl iubesc cu adevărat și l-am rugat să se întoarcă acasă, dar a spus este obosit de unirea noastră ca soț și soție. Acesta a fost un șoc pentru mine, deoarece nu ne-am certat când s-a mutat din casa noastră, am fost oportun să dau peste un doctor Ajayi online, el este un puternic jucător de vrăji și i-am explicat situația și mi-a deschis ochii spre motivul pentru care soțul meu se comportă așa cum face el, dr. Ajayi a făcut o vrajă de dragoste pentru mine și în 3 zile soțul meu s-a întors acasă, s-a îngenuncheat și și-a cerut scuze pentru faptele greșite făcute mie și copiilor și astăzi trăim fericiți . Puteți să-l contactați pe dr. Ajayi prin e-mailul său: drajayi1990@gmail.com sau Whatsapp / Viber: +2347084887094 pentru orice lucru care vă deranjează inima și vă veți bucura că ați făcut-o.
Répondre
K
WOW!! Acesta este cel mai minunat lucru pe care l-am experimentat vreodată și trebuie să împărtășesc această mărturie minunată..Am vizitat un forum pe internet pe 8 MECIU 2020 și am văzut o mărturie minunată a acestui puternic și mare jucător de vrăji numit Dr. Odion pe forumul .. Nu l-am crezut niciodată, pentru că nu am mai auzit sau învățat nimic despre magie. Niciun corp nu ar fi fost capabil să mă convingă despre vrăjile magice, până când Dr. Odion nu a făcut o lucrare minunată pentru mine și mi-a restabilit căsătoria de 6 cu ani în urmă la mine și mi-am adus soțul înapoi la mine în aceleași 48 de ore, la fel cum am citit pe internet .. am fost cu adevărat uimit și șocat când soțul meu a îngenuncheat cerșind iertare și să-l accept înapoi .. Sunt cu adevărat lipsit de cuvinte și bucurie, și nu știu cât de mult să-ți transmit aprecierea, Dr. Odion, ești un Dumnezeu trimis mie și întregii mele familii .. Și acum sunt o femeie veselă din nou .. iată prin e-mail (drodion60@yandex.com) puteți adăuga și Dr Odion pe WhatsApp +2349060503921
Répondre
D
Contactați doctorul Ayoola la drayoolasolutionhome@gmail.com dacă doriți să vă recuperați soțul, soția, iubitul și iubita acum și să vă recâștigați fericirea.<br /> <br /> Salut, sunt Doris Laria din Canada. Am experimentat minunile vrăjii dragostei Dr. Ayoola, care au fost răspândite pe internet și în întreaga lume. Cum a ajutat în mod minunat oamenii din întreaga lume să-și restabilească viața de căsătorie și să-și recapete iubitorii pierduți , și, de asemenea, ajuta la câștigarea la loterie. L-am contactat după ce am trecut prin atât de multe mărturii de la oameni diferiți cum a ajutat să-l readucă pe fostul iubit înapoi, i-am povestit despre soțul meu care m-a abandonat acum vreo 10 luni și a plecat de acasă cu tot ce am avut. Dr. Ayoola mi-a spus doar să zâmbească și să aibă odihnă, se va descurca cu totul în doar 24 de ore. După a doua zi, soțul meu m-a sunat, am fost atât de șocat, am primit apelul și nu mi-am putut crede urechile, chiar mă implora să iartă-l și făcând promisiuni la telefon .. S-a întors acasă și mi-a luat și o mașină nouă doar pentru ca el să-mi demonstreze dragostea pentru mine. Am fost atât de fericit și l-am sunat pe Dr. Ayoola și i-am mulțumit, mi-a spus doar să împărtășesc veștile bune din întreaga lume .. Ei bine, dacă aveți nevoie de un jucător de vrăji eficient și real, contactați-l pe Dr. Ayoola Prin e-mail: drayoolasolutionhome@gmail.com sau Sunați sau WhatsApp: +31684065675 și, de asemenea, vedeți mai multe recenzii despre el pe site-ul său https://drayoolasolutionhome.com/
Répondre