Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
by-elyana.over-blog.com

Mi-e dor de tine, uneori

28 Juin 2015 , Rédigé par Elyana Publié dans #Into My World, #great people & cool places

Mi-e dor de tine, uneori
Imi lipsesti din cand in cand....
Ma surprind intinsa in pat, gandindu-ma la tine, intrebandu-ma unde te-ai dus, daca te-am pierdut pentru totdeauna, daca ai fost vreodata cu adevarat aici sau esti doar un mit creat in mintea mea. O iluzie. Ma intreb daca va veni o zi in care te vei intoarce...
Mi-e dor de tine uneori, atunci cand sunt singura cu mine si n-am nimic de facut decat sa ma lupt cu gandurile mele, imi lipsesti uneori chiar si in momentele de fericire, ma doare sufletul ca nu te mai am, si brusc, in lipsa ta, viitorul mi se pare nesigur.
Mi-e dor de tine, femeia care obisnuiam sa fiu, femeia care credea cu toata fiinta ei in dragostea adevarata. Mi-e dor de tine, omul care credea ca viata fara copii e lipsita de sens. Mi-e dor de tine, femeia care credea cu adevarat ca "pana cand moartea ne va desparti" era posibil....
Mi-e dor de persoana care era capabila se se sacrifice pe sine pentru binele altui om, pentru ca pur si simplu il iubea si credea in el.
Mi-e dor de tine, femeia care putea sa ierte si sa iubeasca pe cineva cu fiecare bucatica din ea, inlaturand toate grijile si indoielile.
Nu incerc sa cosmetizez cine erai. Chiar si tu aveai indoielile tale. Nu erai perfecta. Indoielile fac parte din tine, din ADN-ul tau. Dar tu gaseai puterea sa le inlaturi intr-o clipita, intr-o bataie de inima.
Imi lipsesti, suflet curajos, care ti-ai luat viata de la capat pentru a fi universul unui singur om, crezand cu adevarat ca povestea ta era ceva special.
Mi-e dor de tine cand ma indoiesc de fiecare relatie, fiecare moment, fiecare sarut.
Mi-e dor de tine cand ma lovesc de minciuni, de oameni nedrepti.
Imi lipsesti cand nu sunt confortabila in propria-mi piele, cand mi-e teama sa las pe cineva sa se apropie de mine, cand mi-e frica sa simt....
   Nu mi-e dor de tine tot timpul, pentru ca acum pot vedea toate momentele in care ai fost naiva. Slaba.Vulnerabila.
Acum pot intelege clar greselile facute si lucrurile sacrificate pentru a fi omul care ai fost.
Si nu simt ca e totul pierdut. Ba chiar sunt momente in care cred ca am avut de castigat pierzandu-te pe tine, din moment ce nu-s chiar trista de unde-am ajuns. Cum sunt, cine sunt.
Mi-e dor de tine, totusi,  pentru ca stiu ca ai existat dar nu pot sa te mai simt. Pentru ca lipsa de optimism este incredibil de inspaimantatoare.
Imi lipsesti si pentru ca nu stiu cum sa te gasesc din nou. Mai rau, ma tem ca, in mare parte din timp, nici nu mai vreau sa te gasesc.
Pentru ca sunt comoda acum. Pentru ca imi impun sa iubesc mai putin. Sa inteleg mai putin.
Cinismul, scepticismul, pesimismul si tot restul "ism-elor" fac parte din mine acum...
Mi-e dor de tine azi in moduri in care nu mi-a fost niciodata dor de El.
Mi-e dor de tine pentru ca ai fost parte fundamentala din mine si nu stiu daca te voi reavea candva.
Si asta ma sperie pentru ca... nu voi mai fi niciodata la fel.
Relatiile mele cu restul lumii nu vor mai fi aceleasi ca atunci cand erai aici.
Si nu pot sa ma decid daca asta e bine sau rau....
Mi-e dor de tine uneori, suflet naiv, curajos si bun....

 

Sometimes, I am my own worst enemy.
― Tim McGraw

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
M
Vreau să vă mulțumesc dolofan pentru ajutor. Soția mea m-a părăsit câteva luni înapoi și am avut nevoie de ea în viața mea pentru că o iubesc atât de mult. Am contactat chubygreat când am citit despre el în Google, despre cum i-a întors pe cei dragi. El mi-a dat asigurări și mi-a spus că va avea nevoie de lucruri pe care le-am oferit, iar în următoarele două zile după ce am aruncat vraja, soția mea s-a întors la mine. Multumesc dolofan. Îl puteți contacta cu următoarele detalii. Chubygreat@gmail.com sau Whatsapp +2348165965904
Répondre