Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
by-elyana.over-blog.com

Sa vina Mosul...

21 Décembre 2014 , Rédigé par Elyana

Sa vina Mosul...
Am impodobit bradul, am umplut casa cu decoratiile de Craciun, cadourile sunt pregatite dar, am sentimentul ciudat ca lipseste ceva...Manichiura Mos Craciun! :)
Asadar, pentru cateva zile, o sa port aceast model amuzant si simplu de realizat.
Gelul colorstay de la Revlon, in doua nuante: albul «all or nothing»  si rosul «roulette rush», 30 de minute din timpul vostru si un picut de rabdare, asta-i tot ce aveti nevoie pentru o manichiura de sezon.
Sa vina Mosul, zic... Eu sunt pregatita!
Sa vina Mosul...
Sa vina Mosul...
Sa vina Mosul...
Sa vina Mosul...
Sa vina Mosul...
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
V
Ela draga esti fantastica,imi place foarte tare modelul acesta
Répondre
O
Pai sa vina Santa,meriti. Cand vin la tine vreau si eu manichiura asta. Poate vine si la mine Mos Craciun.
Répondre
N
like,like,like.
Répondre